zondag 6 juli 2014

Maak een leuke boekenlegger!

Hey iedereen!
Dit is best wel spannend want dit is mijn eerst post.
Onlangs had ik een probleem: ik had geen boekenleggers meer.
Natuurlijk is dat een groot probleem als je een leuk boek aan het lezen bent, dus stak ik er maar een stukje gescheurd papier tussen, maar het nadeel van een stukje papier is dat het snel tussen je pagina's uitvalt.
Dus ging ik op zoek naar een leuke manier om een boekenlegger te maken.
En toen kwam ik dit tegen:









Deze boekenlegger in de vorm van een hart vond ik een erg tof idee.
Dus heb ik even opgezocht hoe het werkt, ik vond een leuk filmpje om dit te maken.



Is dit filmpje wat onduidelijk of ging het te snel, hier heb je ook een fototutorial :


Ikzelf nam papier van 15x15 cm.

Veel plezier met vouwen!
Laat me weten of jouw bladwijzer geslaagd is of niet!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten